Buket_00 Bunun bir kuralı mı var ki? Ben ikametimin dışında bir şehirde özel hastanede doğum yaptım ama arada devlet hastanelerinin acilinde muayene oldum. Ayrıca doğumum başladığında da devlet hastanesinde muayene oldum. Doğurtacaklardı, imza atıp kendi isteğimle çıkış yapıp özel hastaneye geçtim.