Allahvargamyok Ekimin 4ünde transfer oldum pozitif sonuç aldim 5. Gün embriyosuydu kese ne zaman görünür acaba?
2022bebeki Allahvargamyok 4+4 tu benim keseyi gördüğümüz zaman. Son regl tarihinize göre hesaplama yapabilirsiniz ortalama 5 haftalikken görülüyor kese 🐣
Ozge-Ka Allahvargamyok ben transferin 10.günü test yapmıştım. Ondan 1 hafta sonra kese göründü ama küçücüktü.
[silindi] Allahvargamyok benim bebeğim 5 haftalıktı az kanamayla korkuyla hastaneye gittim ki Şükür keseyi gördük yani transferden 19 gün sonra gördük 6hafta 4 günlüktü kalp sesini duyduk vajinal bakıldı Şuan 11 haftalık olduk sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
Allahvargamyok 2022bebeki regl tarihime gore hesap yapamıyorum canım çünkü geçici menepoz iğnesi yaptı doktir 2 ay regl olamadim yani regl olmadan transfer oldum o yüzden hesap yapamiyorum kafam karışıyor
2022bebeki Allahvargamyok O zaman doktorunuz çağırdığında kese boyuna göre size haftasiyla uyumunu söyler . Pozitif sonuç sonrasi 10 gün sonra gördük keseyi kabaca