Lavantam20 Ulkr__ kuzenim 35+3 de doğum yapti kilosu iyiydi bebrgin girmedi kuvoze ciğer gelisitorici olmuştu
Bly_s Ulkr__ 34+5 te doğdu tek doz ciğer geliştirici yapıldı doğum öncesi, doğum sonrası 6 saat kivözde kalıp çıktı
Tubi57 Ulkr__ 36 haftalktım ama geç döllenme nedeniyle 10 gün geriden geliyrdu bebeğim yani 35 haftalarda. Aniden gece suyum geldi ciğer geliştirici vuruldum sezeryana alındım. Çok şükür bebeğin 2.645kg doğdu küvezede hiç girmedi.
Ulkr__ Merve201119 bebeğiniz kaç kiloydu acaba bu arada çok teşekkür ederim içimi rahatlatdiniz❤️❤️bide bişey sorcam 35+1 olunca 35.haftami oluyor 36mı
Seymaaogretmenn12 35+2 de doğum yaptım ciğer geliştirici yapıldığı halde küveze girdi bebeğim . Bebekten bebeğe fark ediyor
Bly_s Ulkr__ sebebini bilmiyoruz riskim yoktu ama gece uyurken aniden suyum geldi hastaneye gidince ciğer geliştirici yapıldı birkaç saate sezeryana alındım mecburen .2510 gram doğmuştu
Seyma0323 Canım kafana takma 34 haftadan sonra bebek nerdeyse tamamlanmış oluyor sadece çiğerler hariç onuda ciğer geliştirici hal ediyor🥰 kuvöze girse bile fazla durmaz tedbir amaçlı durur. Kardeşim 31 haftalık doğduğu hâlde 1 hafta durdu