Boncukveannsi Kizçeler biz 23+2 günlüğüz bebeğimin artık, kafası nerede ayakları nerede his etmek istiyorum çok merak ediyorum o duyguyu ne zaman tahmininiz his ederiz çok mu küçüğüz bunun için 🥰
sedahsrky Boncukveannsi ben 22 haftalık olunca hissetmiştim tekmelerini ama kafası ayağı nerde hissetmek için sanırım erken alanı hala çok geniş sürekli dönüyordur eminim 🥰
Der_0 Boncukveannsi biraz daha büyümesi lazım yeri daralsın ki ayırt edebilesin 31 haftadayım ben emin ol çok can acıtıyor minik ayağı 🥹boksör gibi maşallah
EmineDefneGokce Boncukveannsi ya nasıl anlıyorsunuz tekmeyi ilk kızımda bile anlamamıştım. Neden biliyo musunuz 😂 usg girmiştim o sırada tekme attı doktor dedi ki koluyla vurdu 😂 şimdi bile fena vuruyor sağdan soldan 24. Hafta . Hangisi ayak hangisi dirsek bilmiyorum hiç 😂
Boncukveannsi sedahsrky tekmelere başladık 🤣 ama eşim sürekli elleri nerede kafası nerede diye soruyor onunla birlikte bende merak etmeye başladım 🤣