Sddka1996 bende hissetmiştim 37de canım yara gibi bir acı bugün 38+1 oldum hala ara ara oluyor doktoruma sordum plasenta doğuma doğru duvarından ayrılıyor onun acısı dedi ama ben bebişin kafasının olduğu yerde (aşağıda) hissediyorum acıyı 🙈 gösterdiği yer yukarda. Bu arada karnınız sertleşirken nefes almada zorluk çekiyor musunuz?