gunesx Acelya_60 ben jiletle yapacağım ama hemen geri çıkarsa nolur bilmiyorum açıkçası umarım sorun olmaz 😄
Der_0 Acelya_60 sezaryen günü önceden belli oluyor zaten tam sezaryandan bir gün önce yap kasılsanda doğuruyon zaten ertesi gün 😂😂temiz iş
Kaahvelii Der_0 tavsiyem en az 2-3 gün kala yapılması çünkü tahriş olabiliyor çok hassas oluyor bir de doğum üstü agda acısı çekilmez 🙈
Der_0 Acelya_60 ben günüm belli olsun öyle yapacağım daha çok var ağda en rahatı biraz ağrır ama en azından pat diye hemen çıkmaz zaten hormonlar değişecek hiç uğraşamam tüyle
Acelya_60 gunesx Perşembe günü zaten doğumum var bazı doktorlar herhangi birşey demiyo tüy dökücü kreme zaten içine surulmucek dış bölgeye güzel oluyo