Merhabalar 37+6 yız ve bugün aşırı kasılmalarım var nefes bile.almakta zorluk çekiyorum. Nişan yada su gelmesi yok sadece aşırı kasılma var. Kasilınca canımda acıyor aşağıya çok baskı hissediyorum 10 15 dk da bir lavoboya gidiyorum ne yapmalıyım başına gelen var mı hastaneye gitmeli miyim yoksa yalancı yada geçici diyor musunuz lütfen bilgi.verirseniz cok.sevinirim.