Hayalim124 Merhaba kizlar 7 ay önce doğum yaptım tam bir ay kanama gördüm ondan sonra birdaha adet olamadım 6 aydır doğumdan sonra bu durumu yaşayanlar var mı
Ozlemiskndr Hayalim124 benim ilk doğumda 11 ay olmamıştım 2. De 8 ay normal yani ama korunun tabiki süt koruyor diyolar sakın inanmayın
Merveclnk Hayalim124 emziriyormusunuz emziriyorsaniz regl görmezsiniz çünkü prolaktin yüksekliği oluşur yumurtlamayi etkiliyor o da.
Serap-Yigit 8 ay adet olmadım doğum sonrası bende. Gayet normal. Ama içiniz rahat değilse doktor kontrolü yaptırın derim.