Merhaba. Doğum dan sonra değiştiğimi düşünüyorum. Ruhsal olarak. Biraz sakinleşmeye gevşemeye ihtiyacım var sanırım. İlaç kullanmak istemiyorum. Hem kullanmak istesem de kullanamam , emziriyorum Çünkü . Onun yerine bana bitkisel çay önerir misiniz ? Etkileri var mıdır ?