Ahsenpolat Merhaba arkadaşlar, ben Şişli kolan hastanesine gidiyorum. Evime yakın olduğu için. İlk doğumum olacağı için de endişeliyim. Bu hastanede doğum yapmış veya bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim