Caglaklckksl 37+1de şiddetli bel, sağ bacak, kaburga ağrım oldu. Nefes alamıyordum kızım aşırı hareketliydi zar zor uyudum. Sabaha karşı nişanım gelmişti ve hiç ağrım sızım sancım yoktu. Benimde ilk gebeliğim ben anlamadımda bir şey gitmesem zaten evde doğuracakmışım. Size ancak bunu tarif edebilirim