Bursi 20+6 olduk ultrosunda en son gittigimde 4 gün fazla cikmisti ama ben hala programdakine gore gidiyorum :D
4 kilo aldım göbüş cıkti artik belli ediyor kendini bel ağrısı cok önceki haftalardan başlamisti hala devam ediyor rutin ev isleri bile maffediyor beni.
2 3 gündur yatarken kalkarken dönerken falan kasik kramplarım oluyor dikkat etmeye çalışıyorum.
Onun dışında iyiyiz cok şükür halimize.