Yagmurrr_ doğumdan 2 hafta önce kullanmaya başlamıştım, zaten uçları hassaslaşıyor o zaman anlıyorsun. Güne başlarken yada akşam yatarken bi kere sürüp kapağı kapatıyordum hep yumuşak kalıyordu zaten bir şeye temas etmediği içinde ağrı sızı olmuyordu. Ayriyetten doğum yaptıktan sonra kremi hiç kullanmadım çünkü sütümü sürdüm ucuna çok daha iyi geldi ilk 2 gün acıdı biraz yaram falan olmadı. Şanslıydım.