Zynpyt 34 haftalık hamileyim doktorum şuan bebek ayaktan geliyo pozisyonda dedi ilk doğumum sezeryanla olmuştu şuan yine seryanla doğum yapcam ama bebek dönmezse risk olurmu çok korkuyorum
deletedmom351 Zynpyt Zaten makat gelişi bebekleri sezaryenle alıyorlar senin korktuğun şey normal doğumda olursa. Zaten sezaryen olacakmışsın neyden korkuyorsun makat gelişi yada baş aşağı gelse ne fark eder?
Zynpyt İşte tamda bundan emin olamadım sanki ilk doğumum olacak gibi korkuyorum oğlum 8 yaşında herşeyi unutmuşum geçmişin werdiği cahillik artık bu yaşlarda olmuyo endişelerim we kaygılarım çok artmış durumda zamanda azaldıkça korkuyorum🙇🏽♀️
deletedmom351 Zynpyt Ortada korkulacak bir durum yok yani planlı doğum yapacaksın ben hala neyden korktuğunu bile anlamadım.