Yamanyaman bende ilk bebeğimi sezeryanla doğurdum kontrole gidiyorum diye gittim işlemler yapıldı ve yanımda ne annem nede eşim kimse yoktu yoldalardı birde yolda trafik ben doğumdan çıkınca yetişebildiler neyse beni giydirdiler sedyeye uzandım ve gidiyorum hem korkuyorum hem kendimi cesaretlendiriyorum vee girdik ameliyathaneye buz gibi sunta taktılar sorular sordular sonra karnıma soğuk bişiy sürdüler sonra doktorum geldi ve direk dedim ki uyucak mıyım gerçekten ya hissedersem dedim güldü ve koluma iğneyle biri yaklaştı ondan sonra bi kalktım herşey bitmiş😊ama nası yorgunum dayak yemiş gibi sayıklıyorum bir kişiyi üç tane görüyorım falan😂kızım nerde kime benziuo dediğimde hemşirem çok güzel bi bebek sana benziyor dedi sonra odaya çıktım eşim beni görünce üstüme düşüp ağladı annemde tabi çünkü yanımda olamadılar sonra kızım geldi gözler kocaman meme arıyor çok şükür hemen aldı memeyi sütümde boldu eve geldik 1 hafta beni yataktan 3 kişi kaldırıyodu😂ağrımdan falan değil zaten ağrım olmadı hiç korkum dikişler açılır diye ama hiç bişiy olmadan 15 günde topa
rladım ve kızım şu anda 2 yaşında ve 7 haftalık hamileyim miğdem berbat bişiy yiyip içemiyorum😢