3434hilal mevsimlik zıbınlar oluyor penye ebebekte hellobaby markalı onlardan alabilirsiniz uzun kollu ama çok uzun kollu almaya gerek yok . Zaten uzun kol zıbın alttan patikli alt üstüne de bir alt üst takım giydirir gerek olursa yelek de giydirirsiniz yenidoğan zamanı için benim Aralık sonu doğumum kadifeymis polarmis hiç almadım ,evinizin ısısı da önemli