Benimde 8cikmisti doktorum kan ilacı verdi eğer yukselmezse demir yuklemesi yaparız dedi bende önemlimi bu kadar dedim bebeğin gelisimini etkiler hemologin çok düşük doğumda da bizi zorlar kan vermek zorunda kalırız şuan müdahale etmezsek dedi hergün 2 ilacida içiyorum korkudan bide bana bol et ye dedi et yiyorum 😂