Kızlar yaşayan bilen varsa lütfen yazsın. Ben ilk gebelikte kürtaj oldum kalbi durduğu için ve kürtaj sırasında doktor rahimde perde fark etti daha sonra histeroskopi ile perdeyi aldı. Üzerinden 7 ay geçti hamile kaldım tekrar operasyonu yapan doktora gitmedim ama hamileyken. 30. Haftada özelde başka bir doktor histeroskopi olduğun için normal doğum yapamazsın dedi üzüldüm haliyle kendimi öyle hazırlamamıştım. Rahim yırtılabilir kasılma esnasında vs dedi. Bugün devlete gittim bu doktorda yoo gayette yapabilirsin normal doğum diyor ben kime göre hareket edicem bilmiyorum fikir verin nolur 🤷♀️🥴