Kızlar insülin de bugün 4 günüm sadece bir kez sorunsuz yaptım. O da ilk gün. Diğer günler ya nokta kadar kanadı ya da iğnenin ucunda ilaç kaldı. 6mm yapıyorum ve bitiminden sonra 10 saniye bekliyorum. Acaba ilacın tamamen boşalması için yeterli mi oluyor. Saniyeyi mi arttırmalıyım. Nerede yanlış yapıyorum yardım pleaseeeee :(