Kızlar bu ikinci gebeliğim… ilk gebeliğimi takip eden doktorumu çok sevdim ikinciye de aynındotora gittim ama tayinimiz malatyaya çıktı . Aklım hala onda kendimi orada daha güvende hissediyorum🥲 doğuma gitsem annem kız kardeşim eşim ve 20 aylık kızımla gitcez mecburen aklım çünkü onda kalır kalacak yerimiz var çok şükür . Sorum şu siz olsanız 1 saatlik yolu gider misiniz ? Mantıklı mı kafam Allah bullak 🥹