Kızlar, babamda şeker olduğu için ve doktorum dikkat etmemi istediği için hamileliğin başından beri ölçüm yapıyorum. İlk 3 ay şekerim hiç yükselmezdi şimdi 2. trimesterda mesela sabahları 2 dilim buğday ekmeği bile yesem 1 saat sonra 136 ölçüyorum. Ama sabah uyanır uyanmaz genelde 80/85 arası güzel sonuçlar alıyorum. Ekmek bir anda şekeri bukadar yükseltir mi? Mesela pasta yedim az önce 100 çıktı. Geri kalan günler sürekli dikkat mi etmeliyim acaba, bebeğe bir zararı olacak diye korkuyorum