Gamzeerdgn Binnurbinnur bende aynı değerle ogrendım tebrik ederim ıkı gün sonea tekrarlayın 50-60 arası olursa degerıjız normal ılerlıyor demektir🌺
Karadasesra Binnurbinnur evet var hemen folik asit başla normal şartlarda bin üzerine çıkmadan gebelik onaylamıhor doktorlar kimyasal gebelik olabilir diye 2 günde bir değer yükselir ama senin değerin çok düşük her 2 günde bir yıpranma bence 6-7 gün sonra falan tekrar kan ver
Binnurbinnur Ya.. çok heycanliyim ,beklemiyorduk ne yapacağımı şaşırdım 😃 iki yaşında oglum var. Ben istiyordum aslinda, esim daha buyusun biraz bakariz zorlanirsin diyordu. Şaşkınım. Hayırlısı olsun inşallah. Dua edin bi de kızım olsun. Farketmez tabi😍
Karadasesra Binnurbinnur daha çok yeni olduğu için düşüktür aklına hemen kötü bişey getirme benim 5 gün regl gecikmesiyle 52.03 çıkmıştı ilk aradan 6 gün geçti toplam 11 gün gecikmede 1200 değerle onayladılar şuan 32. haftadayım