Slamdmr ilk 1 ay falan pamuk-su kullanmıştım, şuan ıslak mendil kullanıyorum 15-20 gündür falan. Göbek bağına bir şey sürmemiştim. Pişik kremi bezi çok beklerse sürüyorum , her açtığımda sürmüyorum yani. Göbek bağı düşmeden yıkamıştım (sünnet olduğu için) sorun olmadı iyice kurutunca. 🌸😊