umutyusuf _SLNPSHR_ Hic belli olmaz canim ne zaman olacagi vakit kaybetmeden git bence hele istanbuldaysan trafik malum...
Aeifelif Bnim nisanim.geldikten 10 saat sonra dogum baslamisti kimi de 1 gun bile surebiliyo ama bn evde sancimi cektim artik son ana kadar hastane banada cok yakindi gittim doguma aldilar ama senin ne olur bilemem tabi sancin varsa bekle 1 dakikaya dusunce sikliklar oyle git
Ecee123 Bence hemen gitme sancilarin baslasin oyle git chunky hastaneye gidince hersey dusundugun gibi olmuyor Atiyorlar seni odaya sancini tam cekene kadar kimse ugramiyor yanina ama evde esin yaninda olur ne bilim destegiyle kendi evinde Rabat olursun sancin siklasinca git ki dogumun hastabese kolay olsun .. Allah yardimcin olsun canm saglikla dogurursun ins 🙏