elifbyrk_54 benimde ilk hamileliğim. Ama deneyimleyerek öğreniyorum.
Sancı; bildiğiniz sancı işte. Adet ağrısı gibi, ondan biraz daha sert hatta. 45 saniye kadar sürüyor. Gün içinde bir yada birden fazla kez olabilir bu haftalardan sonra normal. Ama eğer düzenli hale gelirse ve sıklaşırsa o zaman hemen doktorumuza başvurmamız gerekiyor.