siyahinciii Kolum incindi ilaç kullanamadığım için 10 haftalık gebelikten dolayı yarım alçıya aldılar biraz ağrım var ne önerirsiniz kızlar
Lilyumfokimum Canım çok çok geçmiş olsun. Zencefil çayı ağrılara iyi gelir diyorlar çok ağrın varsa doktoruna da danışarak içebilirsin belki.