Kızlar 5ekimde çatlatma 7ekimde de aşılama yaptım 14.günü test yaptırmayı bekliyordum bugün kasık ağrısı ve kramp oldu bende az önce de lavaboda afedersiniz ufak bi leke geldi peçeteye acaba aşılama tutmadı mı progestan da kullanıyorumm acaba adet mi🥹