Sevil2509 Bu gün serklaj oldum. Nasıl davranmalıyım serklajdan sonra? Banyo falan ve vajina yıkaması nasıl yapmalıyım? 17 hafta 5 günlük hamileyim rahim ağzı 29mm
Asyaninannesi58 Sevil2509 vajinanızı sakın yıkamayın doktor bana öyle demişti. Sürekli uzanıp istirahat halinde olun. Sıcak su kesinlikle kullanmayın duşta. Bana 5-10 dk ayakta ılık suyla yıkan demişti.
Bsrgngrd Sevil2509 merhaba sevil hanım ben 13. Haftam da serklaj oldum nerdeyse bütün günüm yatmak ile geçiyor en son 30mm olan rahim ağzım 24. Haftada 24 mm oldu şuan sadece wcye kalkıyorum Facebookta rahim ağzı yetmezliği grubu var mutlaka o gruba üye olun dinlenin yatın ilaçlarınızı ihmal etmeyin
Feri Kalkmadan yatıcaksınız sadece WC için Dr unuz da bilgi vermiştir ağır kaldırmak vs yok serklaj postu vardı ordan okuyabilirsiniz geçmiş olsun cok :) benimde 6.günüm bakalım
Yagmursk 23 haftamda Serklaj oldum 28 haftaya kadar devamlı yattım 28 den sonra evimde kendi işlerimi yaptım temizlik hariç. Dışarı çıktım kısa süreli ama oturdum yürüyüş vs yapmadım. 34+2 de bebeğim dünyaya geldi. 14 gün küvezde kaldı 1 haftadır yanımda.