Selam kızlar. 38+5deyiz. Devlet hastanesi takipliyim. Bugün dogumhaneye gittim. Sancı vs çıkmadı. Haftaya gel dedi. E dedim ben sezeryan olacağım gün vermiyor musunuz. Polikliniğe gitmen lazım dedi. Randevu yok diyorum e alman lazım diyor. Sorun değil 42. Haftaya kadar bekleyebilirsin diyor. Ben gün alırım diye beklerken 42. Hafta diyor bana. Randevu bulursam doğuracağım nasipse 😏