Arkadaşlar 7 gün oldu doğum yapalı.. bugün bebek için kontrole gittim bebeğim sarılık olmuş kan test yapıldı 17,5 cikti sonucu.. Acil yatış olması lazım dedi dr.. bebeğim şuan hastanede 😭 bi durumu yaşayan annelere sormak istiyorum orada nekdr kalır sizce hemen iyilesirmi