kızlar 39+ 4 günlüğüm sabah kontrolüm vardı herşey yolunda çıktı sancı çıkmadı, ama hafif hafif beyaz akıntımın rengini pembemsilik alıyor,kana benziyor, sabahtan beri rengini ancak belli etti ama akıntı hala sıvı, sabah sorun yoktu ama ne olmuş olabilir ki, nişan böyle birşey değil sanırım, başına gelen varmı ?