KumsAlyaa hiç bozma moralini canım bebek de hisseder boşver 🙏🏻 ben özelde takipliydim hep 4 kere devlet acile gittim hepsinde de devletten soğuttular ama mecbur kalınca gidiyorsun işte el mahkum devletteki doktorların anlamadığını ozeldeki doktorum önledi en son bayramda doğum sancısı çektiğimi anlamadilar hafif enfeksiyon var diyip ilaç verip gönderdiler 2 gün sonra acil sezaryen ile doğum yaptım gerçekten rabbim iyi doktorlarla karşılaştırsın 🙏🏻