Merhaba herkese hamileliğimin 13.haftası içerisindeyim ara ara artmakla beraber genel bi sarı akıntım var idrar yollarımda hafif enfeksiyon çıkmıştı çok su içiyorum ama enfeksiyondan dolayı mı oluyor acaba sarı akıntı normal mi bebeğe bi sıkıntı olur mu yaşayanlar var mı