Zgstgl Bu uygulamanin gelmesini istemeyen bi benim saniyodum, valla ben de istemiyorum ne yalan soyliyim, ortalik karisir gibi geliyo altindan kalkamazlar cok kalabalik bi ulkeyiz. Belli ozel hastanelere asiri talep olcak, dogumu gelen oralarin kapisina dayancak nasil yonetcekler