Sinemkocak Kızlar 2 haftadir ellerimde asiri derece de uyuşma ve karincalanma yaşıyorum. Gece uykudan uyanıyorum o derece. Bugün sırtımda belim ve bacaklarimda ağrı var hicbisey yapmaya halim yok sizlerde de bu durumu yaşayan var mı? Normalde bu haftaya kadar cok guzel gecirdim neden böyle oldu anlamadim
Blossoomm Sinemkocak ben de sırt ağrısı ve el uyuşması başladı bu haftalarda etrafımdakiler normal diyor ama bizim ponçik bedene zor geliyor 😁
pinarrrr95 Sinemkocak aynısı bende de de var 36+5 günlük, geceleri belim bacaklarım ağrıyor karnım sanki adet olacakmışım gibi ağrıyor, gece tuvalete kalkınca ayak tabanlarım ağrıyor, sabah uyanınca ellerim uyuşuyor parmaklarım zor bükülüyor 🥹🥹
Ozlemtastekin Aslında normal bir durum özellikle karpal tünel gebelikte çok görülüyor bende de var bileklikle hareket edebiliyorum ancak, alınan kilolar üzerine ödem derken uyuşma şişlik ve ağrılar çok oluyor
Sinemkocak Ozlemtastekin bu aya kadar 5 6 kilo aldım cok fazla almadım ama bugün cok kötüyüm yapcak bisey de bulamıyorum
Ozenm Sinemkocak 37 haftamdayım 7 kg aldım ama bendede ellerimde uyuşma kalça kemiğimde ağrı bacagımda kramp oluyor magnezyumda içiyorum ama bir fayda etmedi kesin çözüm dogurmak sanırım 😂
Blossoomm Ozenm ay benimde öyle özellikle geceleri oluyor hareketsiz kalınca bi lavaboya gitmek için kalkınca ayaklarımın üzerine zor basıyorum ama hareket halindeyken sıkıntı yok hayırlısıyla bi doğuralım da geçer inşAllah hepsi 🙏🏻🤰
Sinemkocak Blossoomm az kaldi şükür inşallah bebişlerimizi kucağımıza alınca bu ağrılardan da kurtulcaz 😊
Sinemkocak pinarrrr95 bende aynıyım yani bire bir. Allah yardimcimiz olsun inşallah az kaldı. Belli mi dogum tarihiniz normal doğum mu bekliyosunuz 😊
pinarrrr95 Sinemkocak amin hepimizin inşallah, en geç 7 Kasım dedi şu an için normal görünüyor. Doğumdan da korkmuyor değilim günler yaklaştıkça nasıl olacak diye düşünüp duruyorum 😅😅 sizin nasıl olacak
Sinemkocak pinarrrr95 benimde en geç 10 kasim dedi bakalim bekliyoruz sali günü cati muaynesi olacagim ona bile stres yapiyorum. 😄 Bebiş kac kilo olmuş
pinarrrr95 Sinemkocak ben de henüz çatı muayenesi olmadım ama kendini kasmayınca zorlamıyormuş o kadar inşallah öyledir 😅