Sinemtun Kızlar 2 Li taramam testim risksiz yani herşey çok güzel çıkmıştı. Doktorum bugün 4 lü taramaya gönderdi aranızda yaptıran var mı
Deletedmom_12 Sinemtun ben yaptirdim Bence yaptirin Tabiki allahtan gelene raziyiz Ama En azindan yaptirin ki iciniz rahat etsin Hamileliginizu stres de gecirmeyin
Aselsmoms Sinemtun evet ikilide sadece Down sendromu, Trizomi 18 ve Trizomi 13 bunlara bakılıyor ama detaylı ultrasonda herseyine bakiyolar ayrıntılı şekilde inceliyorlar en önemlisi ayrıntılı ultrason zaten 🤗
Deletedmom_12 Semanurk hayir 3 lüde gecerli o Detaylıyı her doktor ister Organlari gelişmis oluyo o zaman. 2 li de burun kemigine bakiliyo enseye ve down sendromu riskine bakiliyor 4 lüde organlara bakilir Her doktorda ister bunu
Aselsmoms Sinemtun zaten bu ikilide kan veriliyor ve ultrasonla bakılıyor ayrıntılı ultrasonda 18-24 haftalar arası yapılıyor canım
Sinemtun Aselsmoms yok ben ikili taramayı 12. Haftada yaptırdım sorun çıkmadı onda 19 haftalık 4 lü tarama istedi de onu yaptıran var mı diye sordum
Aselsmoms Sinemtun ben yaptırdım canım detaylı bir şekilde tüm organlarina bakılıyor inceleniyor eğer bir sorun varsa müdahale edebiliyorlar en önemli test 🤗
Sinemtun Aselsmoms detaylı tarama değil canım benim sorduğum sadece kan veriyorsun bu dediğimde yaptırmamışsın sanırım sen
Meribiri1 Arkadaşlar dörtlü tarama ile detaylı farklı şeyler değil mi henüz yaptırmadım 11 haftamdayım da
Sinemtun Meribiri1 evet farklı şeylerde herkes karıştırdı 😁 dörtlü taramada sadece kan veriliyor ultrason yok
Aselsmoms Sinemtun kız beynim yandı 🤦🏻♀️ ben sadece ikili taramayı ve ayrıntılı ultrasonu yaptırdım canım dörtlü testi yaptırmadım 🙈
Deletedmom_12 Sinemtun onu tam.bilmiyom.kuuzum.benimki.iiyi cikmsiti doktorun yonlendirir eger sorun olursa zaten