Şu an 31 haftalık hamileyim. 22. haftamda detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinde parlaklık olduğunu söylediler. Kromozomal bozukluklara işaret ediyor olabilirmiş. İkili ve üçlü testleri de yaptırmadığım için net bir şey söylemediler. Bu durumu yaşayan anneler var mı? Doğduktan sonra bebekte bir sağlık sorunu oldu mu?