Bende de var aclik insulini mi 44 dozdan yapiyorum sabah ac olcuyorum 140-180 arasi cikiyor. Diyete dikkat etmeme ragmen asla düşmüyor. Cok temeyle alakadi oldugunu düşünmüyorum dün dikkat etmedim mesela dolma, tatlı, pogaca falan yedim bir aaat sonra ölçtüm 130 du bugun aksam salata ve yogurt yedim 197 cikti ben de anlamiyirum gunde 4 insulibe ragmen istenilen seviyeye inmiyor ben de artik arada karbonhidrat yiyorum engel olamiyorum kendime