birminnosannesi_ https://resimyukle.io/r/z6afsadgqV Bu ne demek ya?? Kargoya verdim deyip, yarın hatırlatın kargoya vereyim demek?? Ben mi hatırlatıcam sen nesin orda satıcı değil misin? Ödeme de yapmıştım 185 tl arkadaşlar nereye şikayet edicem ben bunu
durumom2022 birminnosannesi_ işte bu yüzden instagramdan alışveriş yapılmamalı hiç binlerce profil var böyle satıcı gibi görünen Bende bazı şeyleri çok beğeniyorum çokta ucuz ama demek ki bişey var sağolsun eşim hep durdurdu beni de bugüne kadar geçmiş olsun 💐
Elifderin34 birminnosannesi_ bu kötü olmuş işte umarım bir an önce gönderirler trendyol gibi bilindik siteler dışında ben hiç bir siteden kartla ödemiyorum kapıda ödeme en güvenlisi