Ruvvruvveeydaaa Kızlar selam İzmir’de çiğli eğitim ve araştırma Hastanesi’ne giden var mı ? Ya da orda doğum yapan falan. Memnun musunuz acabaa
srnglcskn Ruvvruvveeydaaa ben havvagül ohan’a gidiyorum memnunum doğumumu da orada yapacağım inşallah 1 arkadaşım sezaryen bi arkadaşım normal doğum yaptı memnun kaldılar
Ruvvruvveeydaaa srnglcskn Ben aslında focada yaşıyorum her zaman gidemiyorum cigliye, 4 5 defa falan gidebildim şimdiye kadar. Doğumu çiğlide düşünüyorum inşallah güzel olur,
Fgbebek-1 Ruvvruvveeydaaa ben bi türlü Ayşegül hanıma randevu bulamadım MHRS uygulamasın dan mı aldınız acaba yoksa 180 tlefon ederek mi
Ruvvruvveeydaaa Fgbebek-1 Mhrs den aldımm, evet çok kolay bulunmuyor maalesef. Her saat başı baktım zor buldum bende
Fgbebek-1 Ruvvruvveeydaaa çok teşekkür ederim canım bende Ayşe Rabia hanıma aldım 21 ekim devamlı bakıyorum bulursam Ayşegül hanım alacağım Sizin kaç haftalık
Fgbebek-1 Ruvvruvveeydaaa maşallah Allah kucağınıza almayı nasip etsin canım benimde şuan 5 haftalık olmuş ama 3 kasım aldım 27 ekimde özelde olacak inşallah kalp sesi kese olur