Kızlar merhaba ben bugün aç karnına sağlık ocağına kan verdim şeker için herhangi bişey içip tekrrdan vermedim ama. Glike hemoglobin 4.9 çıkmış ve glukoz serum plazma değerim ise 81 çıkmış. Sizce nasıl doktora gidip gosteremedim tekrardan şeker ile ilgili sorun var mı bilgisi olan cevaplayabilir mi