Lidia 17.haftadandaha hareketleri hissetmeye başlamamıştım öyle canım acıyordu ki, doktor vajinal olarak ultrasonla baktı, ayaklarıyla rahim ağzına vurduğunu görmüştğ bu yüzden canım acıyormuş, şuan 37+5teyim hala aynı, asla uzun süre yürüyemiyorum, son zamanlarda birde mesaneme vuruyor idrarımı bile kaçırıyorum. Bazı bebişler böyle oluyoe işte:)