sudamlasi yok canim hamilelikten once belirli bi gunu saati olmuyordu genelde agir dejerjanlar yuksek sitres toz toprak,soguk alginligi hani uzuntu yada kostugum zamanlarda tutuyordu.zaten gece yatarken hep iki yastikla yatiyordum.ozellikle gece ilaclarim rahat uyumami sagliyordu.ama hamilelikte özellikle gece oluyor bebek baski yaptığı icin.