Sinem1051 ben bir hafta önce aynısını yaşadım grip ve soğuk algınlığından mahvolmuştum.ve sizin gibi çalışıyorum da.doktora çıktım bi adet iğne vurdular.ve rapor aldım dinlenmden geçmiyor bu meret.ve doktorum ateşimi sürekli kontrol altında tutup ölçmemi istedi 38.5 i geçtiği an hastaneye gidiyosun dedi.çok şükür ona gerek kalmadı demem o ki atesn varsa dikkat et ve bol C vitamini tüket.