HilalEyce Sinemmkaya Lansinoh kullandım. Doğumdan bir ay önce günde bir kere sürdüm. Doğumdan sonra iki üç hafta kullandım. Daha sonra ihtiyaç duymadım.
Nazlimom Sinemmkaya lansinoh almıştım sadece hamileyken kullandım doğum yapınca gümüş kapak kullandım hiç elim kreme gitmedi gümüş kapak kullanmanızı öneririm hiç yara fln olmadi
Mrv135 Sinemmkaya Doğumdan sonra lansinoh kullandım üzerine de gümüş kapak koyunca yaraları çok çabuk iyileştirdi. Hala ara ara sizlayinca kullanıyorum 35 günlük oldu bebeğim.
Ezonunannesi16 lansinoh kullanan anneler memnun kaldınız mı bende ondan aldım ama cevremde kullanıp memnun olmayan anneler var sizler memnun kaldınız mı
captainavocado Doğuma 3 hafta kala e vitaminine başladım damla şeklinde e vitamini yağı sürüyorum şimdi doğuma az kaldı doğumdan sonra da ihtiyaç halinde lansinoh ile devam edeceğim
nez10 Benim sütüm erken gelir 19haftalığım gögüslerim kurudu kabul bile oldu ufaktan süt de gelmeye başladı annemin yaptığı kantoron yağı kullanıyorum ben hergün sürüyorum
Sule9191 Mustelanın göğüs ucu kremi var onu kullanıyorum bende 6. Ayda başladım sadece son ay kullanılmayacakmış doğumdan sonra devam edilecekmiş yine