egeninincisii Beyzanur200000 O haftada normal. Oğlum da öyle olmuştu üzülmüştüm. Bazı haftalar kilo alımı durabiliyormuş.
Beyzanur200000 egeninincisii maşallah inşallah bizimkide kilo almaya başlar yoksa haftaya sezeryan ile almamız lazım dedi doktor
Aysgul_tzluu egeninincisii ilk doğum muydu benimde şuan iri diyorlar 39. Hafta olacağız korkuyorum sezeryandam 3800 dedi 4200 de olabilir aşagısıda dedi