uraz_ve_annesi- SHSGLM benim 38 +5te yapıldı sancı vs yoksa doğumu tetiklememesi için en geç ne zaman yapılabilirse o zaman yapıyorlar normalde
Nsrn1 SHSGLM benim sancılarım vardı artık doğumun yakın olduğunu hissetmiştim 38+4te doğumdan 12 saat falan önce yapıldı muayenem 😄
Damlacaa Haftadan sonra yapılıyor bende Normalde 36+3 çatı muayenesine gidecektim ama duurmlar değişti sancılarım çıkınca bakıldı açılmam varmış vs
SHSGLM Damlacaa 35+0 yarın kontrolüm var. Bana da Bi önceki kontrolde, bi dahaki gelmene çatı muayenesi yapıcaz dedi 🥶🥶
Damlacaa Karadasesra hayır tabiki çok çok erken çatı muayenesi için dogumunuza iki ay var daha. 36 dan önce kimseye yapilmiyo ki . Benim nstde sancılarım yüksek çıktığı için yapıldı açılmam varmış . Aksi bı durum olmadıkça yapılmaz
SHSGLM uraz_ve_annesi- 35+0 yarın kontrolüm var. Bi önceki kontrolde, bi dahaki gelmene çatı muayenesi yapıcaz dedi bebek 3 hafta ileride. galiba ondan diye düşünüyorum 🥶🥶
Busra_sansar Ben de 38.haftaya girmiş bulunmaktayım.Carsamba kontrolüm var inşallah yapmaz doktor ya çok utanıyorum ben 🤭🤭
Yasmin61 Busra_sansar benimde Çarşamba kontrolüm var. 38 haftayı doldurmuş olacam. Doktor Çarşamba çatı yaparız dedi.
SHSGLM Busra_sansar ayy valla bende de aynısı çok utanıyorum ama sonra da kendimi bi tek ben yaptırmıyorum niceleri geldi geçti gördüler diyerek teselli ediyorum 😅😅😅
Busra_sansar Prensannesiiiiiii Zaten yapalım demeden hiç söylemeyeceğim ☺️ çaktırma 🤭 utanıyorum baya kız
SHSGLM Ssezer bebeğin gelişimi ne durumda ? Ben 35. Haftadayım 3 hafta ileride bebek. Yarın kontrol var Belki de ondan şimdi yapacak diye düşünüyorum.
Prensannesiiiiiii Busra_sansar al benden de o kadar en utandığım şey o bahsetmeden bahsetmeyi düşünmüyorum bende😂
Filizeceefe Damlacaa merhaba nst kağıdının fotosu var mı hem yüksek hem düzenli mi olması gerekiyor acaba benimde sancı var görünüyor ama doktor yok 1 hafta sonra nst yapalım tekrar dedi fakat benim ağrılarım çok
Busra_sansar Yasmin61 Aynıyız Çarşamba randevumuz bile aynı bakarsın aynı zamanda doğum yaparız 🤩31 Ekim doğum tarihim hayırlısıyla sizin?
SHSGLM Lalrae son aylarında bi cesaret geliyor merak etme annelik cesareti herhalde gelmesini bekle 🤣🤣🤣