Merhabalar kızlar hala görüyorum ki muayeneye gittiğiniz günler iş yerinden ekstra ücretli şekilde kullanabileceğiniz izinden haberi olmayanlar var iş yerinize hamile olduğunuzu bildirdiğiniz andan itibaren her kontrole gittiğiniz gün doktorunuzdan muayene belgesi alıyorsunuz rapor gibi düşünün bunu iş yerinize veriyorsunuz o gün sanki çalışıyormuşsunuz gibi sayılıyor hem maaşınızdan kesilmiyor hem de doktora gittiğiniz günlerde ekstradan dinleniyorsunuz mutlaka ama mutlaka bunu yapmayı unutmayın devletin size sağladığı bir hak mutlaka yararlanın