Kızlarrrr sonunda sağ salim doğuda miniğim🥰 kızlar kontrole diye gittim hastaneye nst de sancım çıktı biz zaten hafta olarakta 41+1 e girmiştik sancım da çıkınca doktor direkt yatışımı verdi doğumhaneye gittik saat öğlen 3 civarıydı orda da kontroller yapıldı yatışım yapıldı yatakta Uzanıyorum akşama doğru sancılarımı hissetmeye başladım akşam saat 10 da lavaboya gitmek için kalktım nişanım gelmiş 🤭 saat 1 e doğru da suyum geldi sancılarım iyice artmış benden önce başka birini aldılar doğuma kadın doğumdan çıkmadan benim sancılar iyice bastırdı ben yanlışlıkla yatakta ıkındım 😅 ıkınınca bebeğin başının geldiğini hissettim sonra bağırdım hasta bakıco geldi ne oldu diye sorunca bebek geliyo galiba dedim örtüyü kaldırıp baknca bebeğin başını gördü koşa koşa doktorları çağırdı apar topar doğuma aldılar beni 10 dakika sonra da yavrumu kucağıma aldım 🥰❤🤭