ttugbat aynen büyüdükçe kendine yer yaptığı için ağrılar oluyor eğer çok dayanılmicak gibiyse kontrolde doktorunla konuşup çok çok şiddetli hani böyle hiç dayanalmicak gibi olduğunda paracetamol alabilirsin doktorunda izin verirse, dediğim gibi benim çok fazla oluyordu yatamıyodum oturamıyodum hareket edemiyodum öyle kal geliyodu dolayısıyla ilaç yazmıştı